مناسبات سعيده & ومناسبات حزينة

مناسبات سعيده & ومناسبات حزينة
مناسبات سعيده & ومناسبات حزينة

رسائل موبايل حب,رومانسية, للأصدقاء

1- تمنيت اكون دمعة حتى اولد في عينيك واعيش على خديك واموت عند شفتيك
2- لا تحسب اني طول الوقت ناسيك...... دقات قلبي كلها تقول : بموت فيك

3- أنا بحبك ويشهد لي عندك بحر بيحضن غروب الشمس وأنا بحرللهوى ودايما غروبك ما يفارقنى
4- وحشتيني وحشتيني ...... وحشتيني يا ساكنة ف قلبي وف عيني... يا عمري الجاي وسنيني... يا قمري وضي لعيوني... وحشتينى
5-قالوا لية حب القمر...قولت القمر عالى....قالوا لية حب الدهب قولت الدهب غالى... قالوا لى احبك انت...قولت انت مخلوق عشانى
6- عيونى بتنادى لعنيك.... وروحى بتدور عليك....وشمس كل يوم بتفكرنى بيك...بجد واحشنى
7- رنت رسالتك يا حبيبى تهز القلب والوجدان...يا من تراسلنى ترانى للقاك عطشان
8- والله لك وحشة يا اعز الاحباب....لو اكتب لك اشواقى ما تكفيها الف كتاب
9- افتح قناة قلبى....شوف برنامج بحبك...اوعى تغير المحطة....هتسمع خبر عاجل....واحشنىىىىىىى
10- عرفت ناس...عاشرت ناس...ضحكت مع ناس...وبكيت من ناس...لكن قلبك انت...يسوى كل الناس
11- شكيتك للبحر هاج وتكبر .. شكيتك للقمر غاب وتعذر .. وعلى فرقاك .. انا مقدر
12- شكيتك للبحر هاج وتكبر .. شكيتك للقمر غاب وتعذر .. وعلى فرقاك .. انا مقدر
13- ياما رسايل جتني ومافتحتهاورسايل جتني وحذفتهاإلا رسالتك في قلبي حفظتها
14-إنت القمر؟ . . وإلا القمر صورةمنك؟ وإلاإن ربي خلق منكم اثنين؟!
15-الشمس ترسل حبا ذهبيا والقمريرسل حبا فضياوأناأرسل لك حبا أبديا